Vil du med en tur på vandet?

14. april 2023 12:00 , af Hans J F Rasmussen
Hej.

Hvis du/i får lyst til at komme med på vandet er du/i altid velkomne i klubben evt. bare til et kig når vi tager afsted.
Det giver den bedste oplevelse første gang hvis der ikke blæser for meget og det er tørvejr.

Vi har sætter hold tirsdage og torsdage senest kl. 18 hvorfor det er bedst at møde i god tid.
(formiddagsroerne ror 2 dage i ugen fra maj)

Hvis du/i er sikre på at du/i vil med på vandet er det bedst at booke en plads til træning på vand.
Kajak kursus begynder først ca. midt i juni - 25/6 kl. 10 - 14:30 (når vandet er over 15 grader) - skriv at du/i ønsker kajakkursus i svartråden.
Du/i kan også lave aftaler på andre tider hvis ovenstående ikke passer jer.

Ellers er træningsrummet jo altid åbent 24/7/365 book jer gerne så du/i trækker flere med til eRoning - Træning på land.
Husk at registrere alle km i https://elog.dk/nbr/login så kommunen kan se vores aktivitetsniveau.