Vi mangler din hjælp til facaden + Kalenderen

11. december 2019 12:15 , af Hans J F Rasmussen

Facadehjælp - skal vi give den en skalle ;-)

"Der er super god forplejning og det er super hyggeligt".

Om du er stor/lille eller mand/kvinde, så kan du tilmelde dig på en eller flere af følgende dage:

Lørdag d. 14/12 fra kl. 9:30 - 16:00

Søndag d. 15/12 fra kl. 9:30 - 15:00

Der kan komme flere dage til hvis vi ikke får lukket facaden på de ovennævnte dage.

Vi skal bla. montere diverse lister i træ og metal og gummi. (Vindueslysninger vejledning)

Der skal monteres plader og flyttes vinduer ud.

Bemærk at der også er brug for nogle til at forpleje de hårdt arbejdende folk.

mvh. Byggeudvalget.

Kommende aktiviteter

Rospinning (nu med julemusik) og træning flere tider i ugens løb + klubben er jo altid åben for medlemmerne.

Svømning hver fredag fra 18:30 - 19:30 sammen med den tyske roklub.

Nytårskur søndag d. 5/1 kl. 13:30 - 17:00

Julefrokost lørdag d. 11/1 2020 13:00-20:00

Bemærk at forslag til generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest d. 20/1

Klubbens kaffe og te og Wi-fi og udsigten må gerne nydes af medlemmerne og deres familier.

Aktivitetskalender

Husk at tilmelde jer til de andre aktiviteter i kalenderen her.

Medlemmernes aktivitetsforslag

Der var nogle medlemmer der foreslog nogle aktiviteter til de mørke måneder bl.a. Småkagebagning; Vinsmagning; Ølsmagning; Fotografering etc.

Det bliver ikke til noget før i selv går igang med at arrangere og får det i kalenderen