Sidste nyt fra formanden

30. oktober 2020 11:44 , af Hans J F Rasmussen

Hej alle

Det er trist at vi må afvikle Standerstrygning i relativ stilhed. Men som situationen er nu så har vi ikke noget valg. Vi må bare håbe, at vi får mulighed for en ordentlig standerhejsning til foråret.
Nu må vi samle kræfterne om at få overetagens handicaptoilet og depotrum færdig samt klargøre vort bådmateriel til den kommende sæson, som forhåbentlig bliver mindre Coronaramt.
Jeg har talt med vore naboer omkring svømning og er blevet enige om at det vil vi fortsat kunne. Svømmehallen har ingen indvendinger. Der må dog ikke samles mere end 10 personer i hvert omklædningsrum ad gangen. Men vi plejer jo heller ikke at være så mange.
Brug mundbind når man kommer til svømmehallen. Dog ikke ved svømningen.

Vi kan også træne i vores træningslokale hvis vi maks er 10 personer. Det er selvfølgelig vigtigt at spritte grundigt af, vaske hænder og holde afstand. Har man de mindste symptomer kommer man selvfølgelig ikke før man har været symptomfri i minimum 3 dage eller har en negativ Coronatest.

Mvh Bjørn