Nyt om byggeriet - Etape 1 er færdig

21. juni 2018 21:00 , af Hans J F Rasmussen

Så er tiden kommet hvor råhuset er helt færdigt og vi ER flyttet ind for at få glæde af vores nye klublokaler.

ALLE er velkomne til at kigge forbi for at se der nye fantastiske lokaler til at støtte rosporten på toppen af ALS.

Der ligger en opgave oversigt her der løbende opdateres: Frivillighed i Nordborg Roklub

1.  Elektrikeren er i fuld gang med at tilslutte alle udtag og skifte hovedtavle og montere en undertavle.
  2. Tapperummet færdiggøres og den nye hoveddør ibrugtages når elektrikeren er færdig.
  3. Der skal fuges omkring vinduer, døre og lysninger.
  4. Rummet og pladsen til det nye teknikrum skal forberedes.
  5. VVS og ventilationsteknikken der skal igennem etageadskillelsen og gulv og vægge etc. skal forberedes i samarbejde med montørerne.
  6. Handicapadgangen skal færdiggøres.
  7. Væggen omkring foldeglasdøren skal klargøres omkring juli måned.
  8. Udvendigt skal der bla. lægges fliser om + flere fliser foran bådhallen, men det bliver først til efteråret.

Byd gerne ind på en opgave ;-)

Vi afventer yderligere tilsagn fra fonde og mellemfinanciering (bl.a. indskudsbeviser fra medlemmer, familie og venner) til de tekniske installationer der hører til etape 2.

Bestilling af Indskudsbevis

Vores medlemmer og venner har indtil videre bidraget med det de er gode til, bl.a. isolere og lave gulv, vægge og loft. Andre har hjulpet med maling, spartling, rengøring, forplejning og motivere og tilpleje, - ialt over 1600 timer, nogle mere end andre, men alle hænder hjælper med at løfte opgaven.

Der ligger nogle småopgaver tilbage som nok skal blive udført hen af vejen, men kom ned og nyd de skønne rammer med jeres familie og venner.

mvh. Bestyrelsen.

Byggeriet er foreløbligt bevilliget støtte og tilsagn fra følgende velvillige fonde og givere, som vi er yderst taknemmelige for:

Billedresultat for sønderborg kommune logo

Yderligere er vi meget taknemmelige for hjælp fra gode medlemmer og venner af klubben til byggeriet.