Nyhedsbrev uge 2 - Nytårsforsætter, julefrokost, generalforsamling, facade, 28. Marts

9. januar 2020 12:00 , af Hans J F Rasmussen

Rettet overskrift + dato for generalforsamling + tilført foreløblig menu til julefrokosten.

Facadehjælp - så lukker vi endelig facaden ;-)

Om du er stor/lille eller mand/kvinde, så kan du tilmelde dig her:

Lørdag d. 11/1 fra kl. 9:00 - 12:30

Der skal bores huller i og endelig monteres de sidste plader.

Der kommer flere dage med bla. den sidste finish omkring huset hvis ikke vi er nok fremmødte og så bliver det den indvendige færdiggørelse ved vinduerne.

Opgaverne bliver løbende justeret.

Når facaden er lukket bliver Peters Grønlænderkaffe med Nordlys profeti indløst som præmie til alle de ihærdige.

Ingredienser til Grønlandsk kaffe:
  1. 5 cl Kaffe.
  2. 3 cl Kahlua.
  3. 3 cl Whiskey.
  4. 2 cl Grand Manier.
  5. Flødeskum. Hæld Whisky og Kahlua sammen. Varm forsigtigt Grønlandsk Kaffe glas over en flamme, så spiritussen bliver flamberet.
  6. Det anbefales nok at cykle eller blive kørt hjem efter kaffen....

mvh. Byggeudvalget.

Kommende aktiviteter

Rospinning og anden træning i træningsrummet - klubben er jo altid åben for medlemmerne også bare for at nyde udsigten.

Svømning hver fredag fra 18:30 - 19:30 sammen med den tyske roklub.

Julefrokost lørdag d. 11/1 2020 13:00-20:00 - Hygge hvor alle bidrager til maden

Menu: Smør og Fedt,Rugbrød; Karrysild; Roastbeef med tilbehør; æbleflæsk - lavet på stedet!; Frikadeller og rødkål,Lun leverposteg med tilbehør; Ost og frugt, SAMT hvad du/i finder på.

Klubbens kaffe og te og Wi-fi og udsigten må gerne nydes af medlemmerne og deres familier.

Aktivitetskalender

Husk at tilmelde jer til de andre aktiviteter i kalenderen her.

Medlemmernes aktivitetsforslag

Der var nogle medlemmer der foreslog nogle aktiviteter til de mørke måneder bl.a. Småkagebagning; Vinsmagning; Ølsmagning; Fotografering etc.

Det bliver ikke til noget før i selv går igang med at arrangere og får det i kalenderen.

HUSK at lave nogle gode nytårsforsætter.

Nytårsfortsæt

Har du fået lavet dit nytårsforsæt???

Det kunne være at du måske kunne bruge roklubbens lokaler til dit nytårsforsæt, hvor der sagtens er plads til flere, og du må meget gerne tage familie, venner og naboen med til at prøve nogle timer klubben.

Generalforsamling

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamling, skal være formanden i hænde SENEST DEN 20. JANUAR.

Generalforsamling Mandag d. 24. februar kl. 19 - ca 21 (Endelig dagsorden kommer senere)

Standerhejsning og stiftelsesfestmiddag

Husk at sætte kryds i kalenderen d, 28. Marts både kl. 15 til standerhejsningen og kl. 19 til stftelsesmiddagen med en spændende menu.