Ny formand i Nordborg Roklub

26. februar 2015 20:23

Nordborg Roklub har afholdt ordinær generalforsamling onsdag d. 25. februar og bestyrelsen for roklubben har fremover følgende sammensætning: Nyvalgt formand blev Bjørn Østergaard, der afløser klubbens hidtidige formand, Tove Madsen. Nyvalgt på posten som sekretær blev Anne Crawack, der afløser Louise Nørreløkke Duus. Klubbens ungdomsleder Allan Juel indtræder i bestyrelsen. Som suppleanter valgtes Eva Lund og Susanne Laustsen. Tove Madsen og Peter Gravesen blev valgt som klubbens revisorer.

Hans Jørgen Rasmussen fortsætter som klubbens næstformand/kasserer og Charlotte Jervelund fortsætter som rochef.