Et godt tilbud - få findeløn.

6. april 2016 12:17 , af Hans J F Rasmussen

Hjælp roklubben med at få nye og flere medlemmer, og få selv økonomisk bonus.

Ret nemt:

1. Find et nyt medlem.
  2. De melder sig ind i klubben.
  3. Efter 3 måneders kontingentbetaling får du deres 3 mdr. kontingentbetaling som gavekort.
  4. Brug gavekortet i Bundgaard Sport og Tøj eller Verena og få 20% rabat på hele dit køb.

FAQ.

• Gælder det alle medlemmer?    Ja alle kan være med.
  • Hvor meget får jeg som bonus?  Du får tilsvarende til nyt medlems 3 mdr. kontingent.

Særligt for uroere.

Ungdomsmedlemmer som finder nye ungdomsroere får ud over kontantbonus 2 billetter til Nordborg Biograf.

Vi håber selvfølgelig på at alle vil forsøge at finde mindst 1 nyt medlem. Familie, nabo, kammerat, kollega eller bare andre i kender. Vi har brug for nye medlemmer til klubben.

Alle kan hjælpe med, både til at rekruttere og være mentor for de nye de første måneder.

Nordborg Roklub holder åbent hus for ALLE på følgende dage:

• Torsdag d. 14. April kl. 18-20.
  • Søndag d. 17. April kl. 10-15:30. (Medbring gerne lidt kage, - klubben giver frokost)
  • Onsdag d. 20. April kl. 9 - 11.

Alle er velkommen til en snak og for at se og evt. prøve noget af vores udstyr: Inrigger; Gigbåd; Begyndersculler; Sculler; Havkajak og roergometre.

Der er kaffe på kande alle dage.

/Bestyrelsen

Vedhæftede filer