Åbent hus april 2015

26. april 2015 20:02 , af Hans J F Rasmussen

Så er alle 3 åbent hus dage overstået, hvor vi ialt havde besøg af en 10 stykker på trods af det dårlige vejr sidst på ugen.

Så er tulipan stjernen flot fremme i græsplænen, perlehyacinter bølgerne er desværre ikke så tydelige endnu, måske næste år ;-) (Må ikke klippes før de er visnet helt ned)

Et par stykker blev inspireret af vores lokalt omdelte flyers, og nogle var meget interesseret i rospinningen og andre var gamle roere og roere fra andre klubber, så der er måske nogle nye medlemmer til både de unge, de ældre og dem midt i mellem. Trods regnvejret kom der alligevel et par interesserede forbi om søndagen.

Vores smukke omgivelser er jo fantastiske.

Billederne er leveret af Susanne og er fra onsdag formiddag.