Kursus

Kursusinteresseret? vil du mere med klubben? - Så se her:

Du kan først komme på kursus når du har ansøgt om medlemsskab i roportalen herunder:

DFfR kursusoversigt

Hvis du vil have klubben til at betale så snak lige med bestyrelsen først og få kurset og kørslen godkendt.

Bemærk at nogle kurser giver rettigheder som SKAL godkendes af bestyrelsen før du har dem, selvom du har været på kursus.

Nordborg Roklub bruger følgende kurser:

Korttursstyrmand ver. 2019

Langtursstyrmand.

Klubtræner A+B+(C+D).

Ungdomstræner 1+2.

Materiale.1+2.

Rospinning.

Lær selv:

Det korrekte rotag.

Lær selv:

Det korrekte rotag med fejlretning.

DIF kurser:

Bestyrelsesmedlemmer kan dygtiggøre sig på DIF's online-kurser.

Kurser for bestyrelsesmedlemmer betød tidligere weekender væk fra hjemmet. Sådan er det ikke længere.
DIF tilbyder nemlig online-kurser for bestyrelsesmedlemmer, der målrettet bestyrelsesmedlemmer i en idrætsklub. Dermed er kursus-stedet hjørnesofaen eller arbejdsbordet derhjemme.

Kurset giver en række informationer og praktiske redskaber, der kan støtte ledernes arbejde som bestyrelsesmedlem. Kurset er bygget op om tre emner: Bestyrelsens rolle, Frivillighed og Sikkerhed.

Ved at gennemføre kurset får deltagerne som en ekstra feature mulighed for at melde tilbage til DIF om deres arbejde som bestyrelsesmedlem.

Se DIF´s online kurser her.

Online hjælp til nye ledere og bestyrelsesmedlemmer
Tag DIF's online kursus her - det er gratis.