Nyt gulv i overetagen - det går stærkt

4. september 2023 20:54 , af Hans J F Rasmussen

Endelig har vi fuld financiering af en god gulvbelægning i overetagen, hvilken vi MEGET snart skal igang med.

Gulvet hedder Tarkett iQ Granit 21142 298, der er en slidstærkt og fleksibel homogen vinyl der kan repareres.

NORLYS Vækstpulje og Sønderborg Kommunes Idrætsanlægspulje har gjort det muligt sammen med en lille egenfinanciering.

Vi skal ikke selv gøre noget ved gulvet udover at rydde rummene og evt tape dampspærren op af væggen med malertape, ting der hænger i loftet og på væggen skal blive.

Efter planen rydder vi ALT fra opholdsområdet sammen i træningsområdet så alt står længst muligt mod øst i uge 36 så også køkkenet kan laves. Vi skal nok låne max. 5 flyttekasser.

I uge 37 kommer gulvfirmaet og lægger gulvet i opholdsområdet, - slibe mandag; lime og lægge gulv tirsdag og svejse samlinger onsdag.

Slut på uge 37 flytter vi det hele den anden vej, og måske begynder på dørgerigter og fodlister i opholdsområdet.

I uge 38 er det den samme plan bare for træningslokalet, - slibe mandag; lime og lægge gulv tirsdag og svejse samlinger onsdag.

Fra slut på uge 38 stiller vi de hele på plads igen og ordner de sidste lister.

Breaking news d. 8/9

Gulvfirmaet vil prøve at blive færdige allerede i uge 37 hvorfor ALT skal flyttes hen længst mod vejen (også opvaskemaskine og kliksoklerne i køkkenet) og vi måske allerede skal flytte retur på det nye gulv mod vandet om tirsdagen uden at stille noget der hvor der skal svejses baner sammen.

Grundet ovenstående er vi desværre nødsaget til kun at kunne benytte overetagen ret begrænset.

Der kommer en arbejdsplan i starten af uge 37, men efter d. 10/9 kl. ca. 15 må i gerne begynde at gå lidt i gang med flytningen hvis i skulle få tid.

mvh. Bestyrelsen.

Vedhæftede filer