Invitation fra Silkeborg Roklub til et arrangement d. 2. september 2017

17. april 2017 20:44 , af Hans J F Rasmussen

Hej alle

Vedlagt fremsendes invitation fra Silkeborg Roklub til et arrangement d. 2. september 2017.
Det ser spændende ud.

Ved samme lejlighed vil jeg lige minde om, at jeg stadig afventer datoer for madpakketure eller andre arrangementer fra følgende klubber: Høruphav, Slesvig, Nordborg, Tønder.

For at afholde en madpakketur behøver man blot en kontaktperson, som står for tilmeldingerne, som udtænker en rute i farvandet og som laver rohold på selve dagen.
Som nævnt ved mødet i februar, så behøver arrangementet ikke nødvendigvis at være på vandet, og det kan være både i sommer og vinter-sæsonen. Dvs. det kan ligeså godt være en "Sort sol-gåtur" eller en "GPS-tur i skoven". I bestemmer. Hvis I har begrænsede bådpladser, kan I evt. blot skrive først-til-mølle og max. X-antal personer.
Skriv til mig HELST senest 1. april (helst e-mail, da jeg ofte ikke er at træffe på mobil-tlf.).

Vi ses - før eller senere.

Anette Hammerstrøm
Tovholder, Synnejysk Ronetværk