Biksemadstur til Ballebro d. 7/8.

7. august 2016 20:33 , af Hans J F Rasmussen

En skøn biksemadstur igen i år.

R/S Købingsmark med Tove, Hans og Marianne og R/S Stinne med Marie, Jesper og Jan (Fibbe) og Mads på cykel drog til Ballebro.

Blandet vejr men godt humør. Der over var vinden svag og bølgerne var små, så det gik let og smertefrit.

Inden maden fik Marianne og Hans en lille dukkert i bølgen blå.

Kromutter (undskyld Tina) havde dækket romantisk op til os i det grønne, inden den overdådige biksemad blev serveret, selvfølgelig med rødbeder og det hele (100 kr incl 1 genstand).

Hjemturen skulle styres mere strategisk da vinden havde taget til til jævn vind + stød, så styrmanden havde sit og se til, men alligevel fik vi lidt bølgesprøjt indenbords.

Efter turen og renvask af bådene var der kaffe og supergod kage sammen med Frode, Charlotte og Anton, tak for kage Marie 👍🍻

Flere billeder kan ses her.

Der havde været fin plads til flere på turen, både roende og fodtusser, vi gør det om næste år.