Nyhedsbrev maj måned

4. maj 2022 19:09 , af Jesper Erhardsen

Hej Medlem

Nyt nyhedsbrev

I et forsøg på at minimere mængden af mails fra Nordborg Roklub har bestyrelsen besluttet at vi vil sende en månedlig nyhedsmail.

Det er ikke meningen at det er bestyrelsen som skal skrive hele nyhedsbrevet, det er DIG som medlem der meget gerne må bidrage med indhold. Så hvis du har været på en ekstra dejlig rotur eller har haft en anden oplevelse som du synes de andre medlemmer skal delagtiggøres i må DU meget gerne sende en kort tekst til bestyrelse. Du må også gerne vedhæfte et eller to billeder.

Afholdte begivenheder

Lørdag den 2. april kunne vi endelig afholde en standerhejsning uden coronarestriktioner. Oven i købet med bådedåb, der blev døbt 2 kajakker, de kom til at hedde blåmejse og rødstjert. Der deltog 16 mand.

Om aftenen var der fest med 11 tilmeldte, Frode lavede kylling uden chili og Lone lavede salat og Marianne lavede citronfromage. Aftenen sluttede af med grønlænderkaffe.

Nye medlemmer

Vi siger velkommen i klubben til:

Ida og Asger Hvam Dinesen

Renovering af bro

Vi skal til at kigge på at vores bro skal renoveres, er der nogen der har lyst til at være med i en arbejdsgruppe der kigger på forskellige løsninger. Så skal du kontakte Peter Gravesen.

Åbent hus i Roklubben den 10. maj

Hvis du har venner der kunne tænke sig at prøve at ro, er dette dagen, hvor de kan komme med og se hvad roklubben har at tilbyde.

Der er åbent i klubhuset fra 17.00-18.00.

Forårsmarked i Nordborg den 7. maj

Vi vil gerne efterlyse nogle som, sammen med Susanne vil reklamere for Nordborg Roklub til forårsmarked.

Det er især i eftermiddagstimerne vi mangler hjælp.

Kontakt Susanne Jaqué på telefon 22317141

DGI åbent hus

Der er DGI åbent hus 21-22. maj, nærmere infor kommer senere.

Til kalenderen

23. juni er der Skt Hans i roklubben hvor vi tænder grillen og ser på bål hos naboerne.

Husk

Du kan læse referater her https://www.nordborg-roklub.dk/generalforsamlingsdokumenter

Du kan melde dig til aktiviteter her https://www.nordborg-roklub.dk/Activity/ActivityView