Sidste nyt fra bestyrelsen

3. december 2019 12:00 , af Hans J F Rasmussen

• Husk at melde jer til og deltage i klubbens aktiviteter: Se aktivitetskalenderen her
  • Vi er ved at planlægge vinterens aktiviteter, hvor du også kan byde ind med en aktivitet eller deltage.
  • I vinter forsøges der ud over de normale vinteraktiviteter (rospinning, svømning, madaftener etc.) planlagt en vinaften, en bagedag sluttende måske med levende musik til vores årlige stiftelsesfest - det kræver også din indsats for at aktiviteterne bliver en succes.

• HUSK at svare NEJ til en invitation hvis du ikke kan deltage og hvis du vil slippe for gentagne invitationer.

• Tag gerne venner og familie med ned og vis dem vores nye klubhus, og byd dem gerne en kop kaffe eller te i sofaen mens i nyder udsigten.
  • Brug også gerne vores Wi-fi + grillen.

• Mød gerne op på rodagene og prøv lykken eller hvis du vil være sikker på en plads, så brug bookingen så bliver vi hurtigt flere.
  • Der er stadig godt gang i roningen, så der nu bliver roet 4 dage i ugens løb.

Byd endelig ind hvis du ser noget rod, eller noget der kunne blive gjort færdigt med DIN hjælp, bl.a. skal huset holdes rent ;-).

Vi fortsætter med facaden allerede lørdag d. 7/12 kl. 9:30 til ca. 16:00 hvor der også er arbejde til dig ;-) en del efterfølgende lørdage er allerede lagt ind. Det er planen at vi skal være 80% færdige med facaden i år, så der er en del arbejde der skal laves.

Der er sat en konstruktion op, med isolering, hvor vinduerne bliver flyttes ud i, efterfølgende monteres facadeplader der dækker søjlerne ind.

Vi har også haft en del både roende og kørende gæster i klubben, og folk er meget imponeret over vores muligheder.

Til standerstrygningen d. 26/10 kl. 15. blev vores træningsrum indviet med nyt udstyr takket være DIF og DGI's foreningspulje, samt Linak, eferfølgende var der kaffebord og medlemsmøde.

Mød også talrigt op til arrangementerne og nyd klubben, sammen med familie, venner og naboer.

Bemærk også at der kan være gæster i klubben eller på vandet, så vi må lige tage hensyn til hinanden.