DFfR's GAVEGIRO

6. december 2020 20:33 , af Hans J F Rasmussen

Sidste chance er d. 23 december
Hvis du gerne vil nå at benytte DFfRs Gavegiro i 2020, så er absolut sidste frist for at lave en donation d. 23.december - hvis du laver din indbetaling senere, så tæller beløbet først i 2021.
Gavegiro er din mulighed for at tiltænke din roklub med en pengegave, og selv kan du få skattefradrag af det beløb du donerer hvis det er mellem 200 og 16.600kr.

Husk at din indbetaling skal være til et alment formål i roklubben, det må ikke være som betaling for en tur eller kontingent.

Hvordan gør man?

Donationer via bankoverførsel:

Reg. nr. 4180

Kontonr. 1552198

med oplysning om navn, adresse, personnummer og eventuelt ønske om hvilken klub, der skal modtage donationen.

Hvis man ønsker, at en klub får oplyst navn på giver, så skal man anføre dette ved donationen. Ellers vil modtager kun få oplyst eventuelle donationer i et samlet beløb.

Kan du ikke få plads til alle informationerne, når du laver overførslen, så kan du skrive en mail til sekretariatet på dffr@roning.dk med de resterende informationer. Husk at oplyse så meget om din overførsel som muligt, så vi nemt kan finde den og tilføje resterende oplysninger.

Klubben modtage donationen ultimo februar 2021.